Thursday 10 November 2011

Wyzwanie # 16 - serce zawieszka

Witam serdecznie i zapraszam do mojego pierwszego wyzwania!

Myślę, że temat jest łatwy i przyjemny. Zadanie będzie polegało na wykonaniu zawieszki w kształcie serca. Już nie mogę się doczekać Waszych pomysłów!

Wytyczne:
- materiał dowolny,
- dominujący kolor: niebieski,
- gotowa praca musi zawierać element do zawieszenia,
- obowiązkowy element: brokat (może być sypki, albo w kleju),
- kształt zawieszki: serce.

A oto nasze interpretacje:

Guriana


Ankan


KOLOROWYptak


Tusia


Magda(i)Lena


Martyna


Na Wasze prace czekamy do północy 23 listopada.

W drodze głosowania wybierzemy najlepszą pracę, której autorka otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wylosujemy jedną osobę, która otrzyma bon o wartości 40 zł do zrealizowania w sklepie scrapki.pl


Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)

Martyna


16 comments:

  1. wróciłam, po dłuższej przerwie a tu takie piękne wyzwanie:) z pewnością coś zmajstruje:) cudne prace dziewczyny:) pozdrowienia!

    ReplyDelete
  2. Rany jakie boskie prace!!! Chyba sobie nie odmówię tego wyzwania:)

    ReplyDelete
  3. Boskie prace! I ja się może skuszę jak czas znajdę-i jak nie zapomnę:>:)

    ReplyDelete
  4. cudne, chyba spróbuję, mam jeszcze serduszka z masy solnej z zeszłego roku:)

    ReplyDelete
  5. ... no i wszystkie prace są... przepiękne...

    ReplyDelete
  6. dzięki Dziewczyny, zabierajcie się za serducha ;)

    ReplyDelete
  7. Piękne to wszystko - i ja spróbowałam hmm....p.s. u mnie niespodzianka pod moim serduszkiem więc zapraszam :D

    ReplyDelete
  8. Szczególnie podoba mi się praca Martyny :)
    Ale wszystkie są ładne.

    ReplyDelete
  9. Udało mi się dodać :D to moje 1 w życiu wyzwanie więc się cieszę!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  10. Nie moglam sobie odmowic takiej przyjemnosci :)

    ReplyDelete
  11. nawet coś tam wykombinowałam ale przy Monice (igła i nitka) chyba wysiadam :o
    dorzucę jak tylko zrobię zdjęcia.

    ReplyDelete
  12. piękności stworzyłyście!
    i do tego grona i ja swój kamyczek dorzucę ;)

    ReplyDelete